KIERUNEK NOWY JORK

Tymczasem Aldo zaczął zerkać w stronę zagranicy, w kierunku Nowe­go Jorku, Londynu i Paryża. Tłumaczył: „Po co czekać, aż klienci przyja­dą do nas? Czemu samemu do nich nie przyjść?” Niespecjalnie martwił się o środki na realizację tych planów; mimo zastrzeżeń Guccia Aldo wie­rzył, że zainwestowane w jego pomysły pieniądze zwrócą się. Aldo, obdarzony wrodzonym wyczuciem marketingu, podchwycił przywiązanie ojca do jakości i ukuł slogan; „Jakość pamięta się znacznie dłużej niż cenę”, które kazał wytłoczyć złotymi literami na tabliczkach ze świńskiej skóry i porozwieszać w eksponowanych miejscach sklepów. Aldo wypromował również „koncept Gucciego”, stylistyczną i kolo­rystyczną harmonię łączącą ich produkty i wyróżniającą markę.

Cześć! Witaj na moim blogu o modzie i nadchodzących trendach.Znajdziesz tutaj wiele ciekawych wpisów modowych. Zapraszam do śledzenia bloga na bieżąco!