LATA POWOJENNE

Lata powojenne to czas wzrostu znaczenia Aida w firmie oraz poja­wienia się pomysłowej strategii marketingowej, która rozsławiła markę Gucci na całym świecie. Coraz starszy Guccio chciał skonsolidować spół­kę we Florencji. W związku z dalekosiężnymi planami Aida nie miał ochoty ryzykować całością przedsiębiorstwa. Pomysły syna budziły jego wątpliwości. Mimo to w głębi ducha Guccio doceniał smykałkę Aida do biznesu. Rzymski sklep rozkwitał. W stolicy tłumnie kłębiły się hollywoodzkie gwiazdy, co sportretowano w La dolce vita. Aktorzy przyciągali z kolei in­nych klientów. Z wolna Guccio ustępował synowi. Wciąż kłócili się zacie­kle o pomysły Aida, ale tak naprawdę Guccio go popierał. Podobnie jak robił to wcześniej, chodził do banków i rekomendował syna.

Cześć! Witaj na moim blogu o modzie i nadchodzących trendach.Znajdziesz tutaj wiele ciekawych wpisów modowych. Zapraszam do śledzenia bloga na bieżąco!