MARKETINGOWY GENIUSZ

Świat sta­jen i koni stał się obfitym źródłem pomysłów. Podwójny szew stosowany przy wyrobie siodeł, zielone i czerwone paski popręgu oraz elementy me­talowe w kształcie połączonych strzemion i wędzideł – wszystko to stało się znakami handlowymi Gucciego. Marketingowy geniusz Aida szybko stworzył i rozpowszechnił mit, jakoby w średniowieczu Gucci byli wspa­niałymi wytwórcami siodeł. Taki obraz świetnie się nadawał dla zaopatru­jącej się u Guccich elitarnej klienteli. Wystawione w sklepach siodła oraz akcesoria jeździeckie wsparły rodzinną legendę. Byli pracownicy nadal powtarzają, że dawno temu Gucci byli rymarzami. – Chcę ujawnić prawdę -powiedziała dziennikarzowi w 1987 roku Grimalda. – Nigdy nie robiliśmy siodeł. Nasza rodzina pochodzi z flo­renckiej dzielnicy San Miniato.

Cześć! Witaj na moim blogu o modzie i nadchodzących trendach.Znajdziesz tutaj wiele ciekawych wpisów modowych. Zapraszam do śledzenia bloga na bieżąco!