PRAWO UŻYWANIA ZNAKU FIRMOWEGO

Nowa firma miała również prawo używania znaku handlowego Gucci na rynku amerykańskim – je­dyny taki przypadek poza Italią. Wszystkie późniejsze zagraniczne spółki Gucciego były oparte na umowach franchisingowych. Dopiero wówczas Aldo wysłał telegram do ojca do Florencji. Poin­formował go, że został wybrany honorowym prezesem nowo założonej firmy. Guccio się wściekł. Oskarżył ich o głupotę i brak odpowiedzialności, przypomniał, że je­szcze nie umarł, i zagroził, że zobaczą figę z makiem zamiast spadku, jeśli nie porzucą tego lekkomyślnego planu. Aldo nie tylko nie przejął się pogróż­kami ojca, ale nawet zdołał namówić starszego pana na wyprawę za ocean. Tak więc na krótko przed śmiercią Guccio zobaczył nowojorski sklep i wpadł w taki entuzjazm, jakby pomysł narodził się w jego własnej głowie. Posunął się nawet do rozpowiadania wszem i wobec, że tak w istocie było!

Cześć! Witaj na moim blogu o modzie i nadchodzących trendach.Znajdziesz tutaj wiele ciekawych wpisów modowych. Zapraszam do śledzenia bloga na bieżąco!